"၀႗္မွာအၿမဲ ငရဲမွာအပ" တဲ႔။ သိပ္မွန္တာပဲ။ ၀႗္မ်ားလည္တာ ေနာက္ဘ၀ေတာင္မကူးဘူး။ ခ်က္ခ်င္းလည္တယ္။ဒီရက္ပိုင္း အတြင္း ကြန္ပ်ဴတာပ်က္လိုက္ ေကာင္းလိုက္နဲ႔ ဆိုေတာ့ ဘေလာ့ဂ္လဲ မေရးႏိုင္ဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔လဲ မေတြ႕ဆိုေတာ့ ၊ ေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ေနၾကမွာပဲ :( ။ ကၽြန္မရဲ႔ဘက္ဘက္မ်က္လံုးကလဲ မ်က္အိတ္ေရာင္ေနတယ္ေလ။ ကၽြန္မကပါ၀ါသမားေလ ။ ဒါေပမဲ႔ မ်က္ကပ္မွန္ထဲ႔ထားေတာ့ ဒီဒူဘိုင္းရာသီဥတုနဲ႔က်ေတာ့ သိပ္မကိုက္လွဘူး ။ ပူတာေကာ၊ ေနာက္ ေလတိုက္လိုက္ရင္ သဲမွဳန္႔ေတြ မ်က္စိထဲ၀င္တာ နဲ႔တင္ မ်က္လံုးကမခံႏိုင္ေအာင္ နာၿပီ။ ေတာ္ေတာ္ဂရုစိုက္ရတယ္ ။ ကၽြန္မ မ်က္လံုးနာတိုင္း ၀႗္လည္တာမ်ားလားလို႔ အၿမဲ႔ေတြးမိတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့.....
ကၽြန္မတို႔မိသားစုေတြက ေၾကာင္ကိုေၾကာက္ၾက ၊ မုန္းၾကေပမဲ႔ ေခြးကေလးေတြကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္ၾကတယ္။ ကၽြန္မလဲ ခ်စ္ပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ႔ လာၿပီး ပြတ္သပ္ေနရင္ မၾကိဳက္ဘူး။ ( အသဲယားတယ္။)။ အဲဒါေၾကာင့္ ထင္ပါရဲ႔။ အိမ္ကေခြးေလးေတြက ကၽြန္မနား သိပ္မကပ္ၾကသလို ေၾကာက္လဲေၾကာက္ၾကတယ္။ အဲဒါနဲ႔ တစ္ေန႔ ကၽြန္မစာက်က္ေနတုန္း ေခြးေပါက္စနေလးက လာၿပီး ကၽြန္မေၿခကို လာလာၿပီး သူ႔ေခါင္းနဲ႔ ထိေနတယ္။ အစကေတာ့ "ေဟ့ေကာင္" လို႔ပဲေအာ္ၿပီးေနတာ။ ေနာက္တစ္ၾကိမ္မွာေတာ့ လာလဲထိေရာ ကၽြန္မက " မင္းေနာ္.ငါရိုက္ထဲ႔လိုက္ရ" လို႔ ပါးစပ္ကေတာ့ ေၿပာလိုက္တာပဲ ၊ လက္ကအရင္ စာအုပ္နဲ႔ လွမ္းရိုက္ၿပီးသား ၿဖစ္သြားတယ္။ ေခြးက ေပါက္စနေလး ၊ ကၽြန္မေက်ာင္းစာအုပ္က အထူၾကီးဆိုေတာ့ ရိုက္ထဲ႔မိလိုက္တာ မ်က္ႏွာကိုသြားထိပံုေပၚတယ္ ။ သတိမထားလိုက္မိဘူး ။ ေနာက္ရက္မွာ အိမ္ကလူၾကီးေတြက ေခြးကေလးမ်က္လံုးတစ္ဘက္ ေရာင္ေနတယ္လို႔ ေၿပာေတာ့မွ 'ဟာ.ငါရိုက္ထဲ႔လိုက္လို႔လား မသိဘူး" လို႔ ေတြးမိၿပီး စိတ္မေကာင္းၿဖစ္သြားတယ္။ စိတ္မေကာင္းပါဘူး ဆိုေနမွ အဲဒီေခြးကေလးေလး သိပ္မၾကာခင္မွာ ေသသြားတယ္။ ေနမေကာင္း ၿဖစ္ၿပီး ေသေပမဲ႔ ဘာေၿပာေၿပာ ကၽြန္မ အၿပစ္မကင္းတာေတြ ပါမွာပဲေနာ္။ သူေသတဲ႔ အထိ မ်က္လံုးကေရာင္ေနဆဲေလ။ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မေလ ပါးစပ္ထက္ လက္ကၿမန္တာကို ေတာ္ေတာ္ သတိထားရတယ္။ မ်က္အိတ္ေရာင္တိုင္း ေခြးကေလးကို သတိရတယ္။ ၀႗္လည္တာေနမွာေနာ္။ ကၽြန္မ တစ္ခါတစ္ေလ မ်က္အိတ္ေရာင္ရင္ စိတ္ညစ္တယ္။ ငိုရတယ္။ အဲဒီခါက် ေတြးမိတာက လူဆိုတာက နာရင္ ေၿပာလို႔ရေသးတယ္။ အဲဒီေခြးကေလးဆို နာတာကို ဘယ္လိုေၿပာမလဲေနာ္။ သနားပါတယ္။
ဒါေၾကာငိ့ ဒီပိုစ္႔ေလးဖတ္ၿပီး စိတ္ၿမန္စြာနဲ႔ ၿပဳမူတာေတြ ေလ်ာ့ၾကရေအာင္ေနာ္။ သူတစ္ပါး ထိခိုက္နာက်င္မွဳ႔ရၿပီး ခံစားရတာမ်ိဳး မၿဖစ္ေအာင္ေရွာင္ၾကတာေပါ့။ ကၽြန္မေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး လန္႔သြားၿပီ။ လူဆိုတာမ်ိဳးက မေကာင္းမွဳ႔မွာ ပိုမိုေမြ႔ေလ်ာ္ၾကေတာ့ ၀႗္လည္မဲ႔ ကိစၥလဲ မေရွာင္ႏိုင္ေတာ့ဘူး လုပ္ေနၾကတာပဲေနာ္။ ၀႗္ဆိုတာ ခ်က္ခ်င္းလည္ တတ္တယ္ဆိုတာ ယံုပါလို႔ ေၿ႔ပာခ်င္ပါတယ္။ သိသိမသိသိ လုပ္လိုက္မိရင္ပဲ ၀႗္ဆိုတာက မသိလို႔ပါဆိုတာကို ခြင့္လႊတ္မွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဒါေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္စြမ္းသေလာက္ေလးမွ သတိထား လုပ္ေဆာင္ ၾကရေအာင္လားေနာ္.
(မွတ္ခ်က္။ ။ ကၽြန္မ ၀႗္နဲ႔ပက္သက္ၿပီး သိပ္မေလ႔လာပဲ ကၽြန္မစိတ္ထဲ ရွိတာေလး၊ နားလည္ထားေလးက ိုေရးသားထားတာပါ။ အကယ္လို႔ အမွားအယြင္းရွိရင္ ခြင့္လႊတ္ေပးပါလို႔။ )

1 comments:

Anonymous said...

ဝဋ္လည္တာကို ယံုတယ္ ..
ေၾကာက္လည္း ေၾကာက္တယ္ ...
ကၽြန္ေတာ္လည္း ငယ္ငယ္က အဲလိုပဲ ေခြးေလးေတြ ေၾကာင္ေလးေတြ ေျခေထာက္နားပြတ္သီးပြတ္သပ္ လာလုပ္ရင္ သိပ္ အသည္းယားတာ .. ပိတ္ပိတ္ ကန္ပစ္တာ ... ခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ မလုပ္ျဖစ္ေအာင္ ထိန္းပါတယ္ ... အနားမွာ မရွိတာလည္း ပါေတာ့ မကန္ျဖစ္ဘူးေပါ့ :D
ေနာက္လည္း မကန္ျဖစ္ေအာင္ထိန္းပါ့မယ္ ....
ပါးစပ္ထက္ လက္ျမန္သူေတြ ေၾကာက္တယ္ ...
အိမ္လာလည္ရဲေတာ့ဘူး ... :D
ေနေဒးသစ္။