ကၽြန္မဒီဘေလာ့ဂ္ေလးကို မေရးခင္ကတည္းက စိတ္ထဲမွာတစ္ခုခု ၿဖစ္တုိင္း ေပ်ာ္ရႊင္သည္ၿဖစ္ေစ ၀မ္းနည္းသည္ၿဖစ္ေစ စာအုပ္ေပၚမွာ ခ်ေရးတတ္တာ (ဒိုင္ယာရီသေဘာမ်ိဳးေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ) အက်င့္တစ္ခုၿဖစ္ခဲ႔ပါတယ္ ။ ကၽြန္မဘေလာဂ္ကိုေရးတယ္ ဆုိတာကလဲ ကၽြန္မခံစားမွဳ႕ / ခံစားရမွဳ႔တစ္ခုကို ေရးသားတာပါ ။ အမွန္တကယ္လဲ ဘာမွနားမလည္ပါဘူး ။ စိတ္ထဲမွာရွိေနတာေလး တစ္ခုကို ဒီအတိုင္းေလးခ်ေရးယံုသက္သက္ပါ ။ သူငယ္ခ်င္းလဲေၿ႔ပာပါတယ္ အားေပးပါတယ္ ။ သူမ်ားဘေလာဂ္ေတြကိုလိုက္ဖတ္ ေလ႕လာၿပီး ေရးသားပါတဲ႕ ၾကာလာရင္ေရးတတ္လာမယ္ ။ ဒါေပမဲ႕ ကၽြန္မစည္းေဘာင္နဲ႔ ဖတ္ၿပီးရင္ဘာေတြ က်န္ခဲ႔ႏိုင္တယ္ / ရသြားတယ္ ဆိုတာမ်ိဳး
မေရးတတ္ဘူး ။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ လက္ရွိခံစားေနရတာေလးကိုပဲ ခ်ေရးလိုက္ရံုသက္သက္ေလးပါပဲ ။ အဲဒီအတြက္ လာေရာက္ဖတ္ၿပီး ဘာမွမေပးႏိုင္တာကိုလဲ စိတ္မေကာင္းၿဇစ္ရပါတယ္ ။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေကာင္းေစခ်င္တဲ႔ ေစတနာတစ္ခုနဲ႔ ေၿ႔ပာၾကသင္ၿပေပးတာကို နားလည္သေဘာေပါက္ေပမဲ႔ စိတ္ထဲအတုိင္းေရးတတ္တဲ႔ ကၽြန္မအတြက္ မလြယ္ကူပါဘူး ။ ကၽြန္မခံစားရသမ်ွကိုသာ ခ်ေရးမွာသာၿဖစ္ပါတယ္ ။ ဒီအတိုင္းေလးပဲ ဆက္ေရးေနမွာပါပဲ ။ ကဲ သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ နားလည္ေပးပါကြာ ။

2 comments:

lwanthu said...

ေရးပါ ။ အားေပးတရ္ ။ ဒါလည္း အင္တာနက္ေပၚက ကိုယ့္ဒိုင္ယာရီပဲေလ ။ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔ ။ ဟိုစကားနဲ႔ေျပာရရင္ ရဲေဘာ္ဆက္လုပ္ေပါ့ ။ ခံစားမႈေလးေတြကို လာလာဖတ္ေပးေနတရ္ေနာ္ ။

ေရတမာ said...

ေအးပါကြာ