မေန႔ညေန ကၽြန္မရံုးကေနထြက္လာေတာ့ ၆နာရီေတာ္ေတာ္ေက်ာ္ေနျပီ။ ရံုးဆင္းတာ ၾကာျပီဆိုေပမဲ႔ သူငယ္ခ်င္းဆီ ဖုန္းဆက္ျပီး စကားေျပာေနတာနဲ႔ ေနာက္က်သြားတယ္။ မွတ္တိုင္ေရာက္ေတာ့ ေျခာက္နာရီခြဲေနျပီ။ ေနာက္က်ျပီလို႔ ကၽြန္မေတြးလိုက္မိေပမဲ႔ အဲဒီလို ေနာက္က်လိုက္တဲ႔ အခိုက္အတန္႔ေလးေၾကာင့္ ကၽြန္မႏွစ္ႏွစ္နီးပါး အျပင္မွာ မဖူးရတာ ၊မျမင္ရတာ ၾကာျပီ ျဖစ္တဲ႔ တန္ဖိုးျဖတ္မရတဲ႔ အ၀ါေရာင္သကၤန္းနဲ႔ ျမတ္ဘုရားသားေတာ္တစ္ပါးကို ဖူးေတြ႕လိုက္ရလို႔ပါပဲ။
ကၽြန္မစီးလာတဲ႔ X28 Busေလး terminal-1 , Arrival ကိုေရာက္ေတာ့ လူေတြအမ်ားၾကီးၾကားကေန အ၀ါေရာင္သကၤန္းကို ကၽြန္မျမင္လိုက္ရေတာ့ စစခ်င္း ေၾကာင္သြားတယ္။ မ်က္စိမ်ားမွားသလားလို႔ အံအားသင့္သြားတယ္။ ကၽြန္မအေသအခ်ာၾကည္႕ေတာ့ ေသခ်ာတာေပါ့။ အ၀ါေရာင္သကၤန္းနဲ႔ ကိုယ္ေတာ္တစ္ပါးကို ရွႈင္းရွင္းလင္းလင္း ဖူးလိုက္ရတယ္။ ထိုင္းဘုန္းေတာ္ၾကီးလို႔ ယူဆရပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ဘယ္ႏိုင္ငံက ကိုယ္ေတာ္ပဲျဖစ္ပါေစ။ ကၽြန္မတို႔ ဗုဒၶရဲ႕သားေတာ္ပါပဲ။ ကၽြန္မလက္အုပ္ အလိုလိုေနရင္းခ်ီျပီးသား ျဖစ္သြားသလို ၾကက္သီးမ်ားထကာ မ်က္ရည္ေတာင္၀ဲလာမိတယ္။
ကၽြန္မ.အခုလို ဒူဘိုင္းေရာက္ကတည္းက အခုခ်ိန္ထိ ဗုဒၶသားေတာ္တစ္ပါး၊ အ၀ါေရာင္သကၤန္းကို မေတြ႔မျမင္ရ မဖူးရတာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ႏွစ္ႏွစ္နီးပါး ရွိသြားပါျပီ။ ကၽြန္မ ခ်က္ခ်င္းကားေပၚက ဆင္းျပီး သြားေရာက္ျပီး ထိျခင္းငါးပါးနဲ႔ ကန္ေတာ့ခ်င္ေပမဲ႔ Bus မွတ္တိုင္ကေန ထြက္ခြာေနျပီမို႔ ဘယ္လိုမွ ဆင္းလို႔ မရခဲ႔ပါဘူး။ Bus ေပၚကေနပဲ ကိုယ္ေတာ္ဘုရားကို ကၽြန္မဖူးလို႔ရတဲ႔အထိ လည္ျပန္ကို ဖူးလာတာပါ။ ကားေပၚမွ လူမ်ားက ကၽြန္မကို ကၽြန္မရဲ႕လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ဘယ္လိုပဲ စိတ္၀င္စားစြာ ၾကည္႕ေနပါေစ။ ဂရုမစိုက္ဘူး။ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရတာကို ကၽြန္မဂုဏ္အယူဆံုးအရာတခုပါ။ ကၽြန္မအိမ္ေရာက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကို ေျပာျပေတာ့ သူလဲ ဟုတ္လား ဟုတ္လားနဲ႔ ၀မ္းသာအားရ ေမးေနေတာ့တယ္။
ကၽြန္မ.ရံုးကေနာက္က်ျပီး ထြက္လာခဲ႔တာ အရမ္းတန္ပါတယ္။ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး။ အဲဒီလို အ၀ါေရာင္သကၤန္းနဲ႔ရဟန္းတစ္ပါးကို ဖူးေတြ႔ရတဲ႔ အခိုက္အတန္႔ေလးကို ကၽြန္မ တအားၾကည္ႏူးေနတယ္။ ကၽြန္မၾကည္ႏူးခဲ႔ရတာကို ေမာင္ႏွမမ်ားအား ေ၀မွ်လိုက္ပါတယ္။

10 comments:

ကိုရဲ said...

မငံုေရ ။ ငါထိပ္ဆံုးလာျပီး ငါ့အစ္မနင္လုပ္ခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္အတြက္ သာဓုေခၚပါတရ္ ။ ခုလိုစိတ္မ်ိဳးရွိတာကို ေလးစားပါတရ္ ။

(ကိုရဲ)

အိုက္ခီေလာက္ said...

အမ္ဥသြားျပန္ျပီ ငရဲ ေတာ့ ေျပာေတာ့စာလုပ္ေနတယ္
တစ္ကယ္ေတာ့အိမ္တကာလည္ေနတာ မသိခက္မယ္ဟြန္းးးးးးးးးးးး
အမေရ ငါ့အမကတစ္ကယ္ေတာ္တယ္ေနာ္
ငါ့လည္း ဘုရားျမင္ရင္ ကန္ ့ေတာ့လိုက္ရမွ
ေခြၾကည့္တာေတာင္ ဘုရားပံုျမင္ရင္ ကန္ ့ေတာ့လုိက္၇မွဟ
မူးတာမူးတာ ဒါေတာ့ ငါ့ကန္ ့ေတာ့တယ္ အေမကငယ္ကတည္းကသင္ေပးလိုက္တာ
ငါ့အမလည္းဒီလိုပဲဆိုေတာ့ဝမ္းသာပါတယ္ အမေရ
ငါလည္းနင့္တို ့ဆီလာျပီး ဘုန္းၾကီးဝတ္မွနဲ ့တူတယ္ေနာ္
အလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူး ငါ့လည္းအရက္ျပတ္မွာ အဟိ
နင့္က စပြန္ဆာခံလိုက္ ငါ့နဲ ့အကိုဖိုးစိန္ ကိုရဲ လာမယ္ ေလ

Sein Lyan Tun said...

ႀကည့္စမ္းေယာက္ဖေလးကဘယ္ေလာက္လိမ္မာသလဲလို႔
ဘုရားကိုဘယ္အခ်ိန္ၿမင္ၿမင္ကန္ေတာ့တယ္
ဘယ္ေလာက္ခ်စ္စရာေကာင္းသလဲလို႔


မငံုနည္းတူထပ္တူထပ္မွ်ႀကည္ႏဴးဝမ္းသာမိပါတယ္ဗ်ာ
က်ေနာ္တို႔ဆီမွာလဲ သကၤန္းဝါဝါၿမင္ဖို႔ေဝးေလစြပါ
တကယ္လို႔မ်ားမထင္မွတ္ပဲေတြ႔ရင္လည္း မငံုနည္းတူခံစားရမွာပါ
မငံုေၿပာသလိုေပါ့ ”ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရတာကို ကၽြန္မဂုဏ္အယူဆံုးအရာတခုပါ။ ”
က်ေနာ္လဲထပ္တူပါပဲဗ်ာ
ေႀသာ္
စကားမစပ္
တက္ဂ္ထားတာေလး
ေရးေပးမယ္ေနာ္
အာရုံခံေနေသးလို႔ပါ
ခင္မင္စြာၿဖင့္
ဖိုးစိန္

တလႏြန္ said...

အမ ရဲ ့အခုိက္အတန္ ့ၿဖစ္ေပၚလာတဲ့ ကုသုိလ္စိတ္ အတြက္ သာဓုေခၚပါတယ္ဗ်ာ။
အမ ခဏခဏ ဗုဒၶရဲ ့သားေတာ္ ကုိ ဖူးေမွ်ာ္ႏုိင္ပါေစ။

Anonymous said...

မငံုေရ .. ေလးစားမိပါတယ္။ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ ျဖစ္ရတာ တကယ့္ကို ဂုဏ္ယူစရပါ။ ဗုဒၶဘာသာျဖစ္တဲ့ အျပင္ အခုလို ဘာသာေရး ကိုင္းရႈိင္းတာသိရလို႔ မၾကိီးလည္း ထပ္တူ ၀မ္းသာမိပါတယ္ေနာ္။

ခင္တဲ့
မၾကီးေမတၱာေရာင္ျပန္

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ဖတ္ရတာ ၾကည္ၾကည္ႏႈးႏႈး ျဖစ္မိတယ္...ဟုတ္တယ္အမေရ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘာသာတရား ကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ပဲ ထိန္းရမွေလ...
ထိုင္၀မ္းမွာေတာ့ ျမန္မာဘုန္းၾကီးေက်ာင္းေတြ ရိွတယ္..အခုလည္း ဘုရားတည္မလို႔ ဒကာ ဒကာမေတြကို စုဘူးေလးေတြ ေပးထားတယ္
အိမ္မွာလည္း တလံုးယူထားတယ္ လာတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး
အေၾကြေလးေတြ ထည့္ၾကပါတယ္...
ဘ၀ဆက္တိုင္းလည္း ဗုဒၶဘာသာ ပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္..
...ခင္မင္ေသာအားျဖင့္...

Unknown said...

အခုလို သံဃာရတနာကုိ တန္ဖိုးထား ၾကည္ညိဳတတ္တဲ့ စိတ္သည္ ေကာင္းက်ိဳးကုိ ေက်းဇူးျပဳမွာပါ။ ဒါ့ထက္ ထုိ သံဃာေတာ္ေတြက ေဟာၾကားတဲ့ ဗုဒၶတရားေတာ္ေတြ အတုိင္းပဲ လိုက္နာေနထုိင္မယ္ဆုိရင္ အဖုိးမျဖတ္ႏုိင္ေအာင္ အက်ိဳးရရွိႏုိင္မွာပါ။ ရခဲလွတဲ့ လူ႔ဘ၀၊ ၾကံဳခဲလွတဲ့ သာသနာတြင္း ကာလေလးမွာ တရားေတာ္မ်ားကုိ လိုက္နာက်င့္ၾကံအားထုတ္ႏိုင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါေစ...
ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္...
ေအာင္ဦး

Ree Noe Mann said...

ထပ္တူ ခံစားရပါတယ္
ၾကည္လည္း ၾကည္းႏူးမိပါတယ္
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစဗ်ာ

ခင္တဲ့
Ree Noe

thondrae said...

ဒီေန ့ကေတာ ့ကဆုန္လျပည္ ့ေန ့ပါ ျမတ္ဗုဓၵကုိအမႈးထားျပီးတရားေတာ္နဲ ့သံဂါေတာ္ကုိအာရုံျပုေကာင္းမႈကုသုိလ္ေတြလုပ္လုိက္ပါစိတ္ထဲမွာျကည္ႏူးေပ်ာ္ရြွင္သြားပါလိမ္ ့မယ္ ခင္မင္ျခင္းမ်ားစြာျဖင္ ့

Anonymous said...

ပို႕စ္ေလးကို ဖတ္ရင္းနဲ႕ လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ၾကည္ၾကည္ႏူးႏူး ခံစားလိုက္ရတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္လည္း အျပင္မွာ ဘုရားသားေတာ္ မျမင္ေတြ႕ရ မဖူးျမင္ရတာ အေတာ္ၾကာခဲ့ပါၿပီ .. ထပ္တူခံစားၾကည္ႏူးမိပါတယ္ မငံုေရ ...
ေနေဒးသစ္။