ဒီေန႔ ရံုးမွာ သိပ္အလုပ္မရွိတာနဲ႔ ထိုင္ေနရင္း သူငယ္ခ်င္းေတြ အေပၚ ကၽြန္မခင္မင္ပံုေလးကို စဥ္းစားမိလာတယ္။ ခင္မင္မွဳ႔ကို လူေတြ ဘယ္ေလာက္အထိ တန္ဖိုးထားၾကသလဲ။ လူတစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦး ခင္မင္ခြင့္ရၾကတယ္ဆိုတာ ေရွးဘ၀ေရစက္ ရွိၾကလို႔ပဲလို႔ ကၽြန္မ ခံယူတယ္။ ေနရာေဒသမေရြးမွာ လူမ်ိဳးဘာသာမေရြးနဲ႔ ခင္မင္သြားႏိုင္တယ္။ တခ်ိဳ႔ဆိုရွိပါတယ္..ဘယ္ေလာက္ထိ ခင္မင္ၾကသလဲ ဆိုရင ္ညီအကို၊ ညီအမအရင္း၊ ေမာင္ႏွမအရင္းသဖြယ္ ခင္မင္သြားၾကတဲ႔ အထိ သံေဃာဇဥ္ ရွိသြားတတ္ၾကပါတယ္။ ရွိၾကပါတယ္။ ခင္မင္မွဳ႔ဆိုတာ ေဘာင္ခတ္ထားျခင္းမရွိတာေၾကာင့္ လြတ္လပ္စြာ လြင့္ပါးႏိုင္တာေပါ့ေနာ္။
ကၽြန္မဆိုရင္လည္း ေတာ္ေတာ္ခင္တတ္တဲ႔ လူစားမ်ိဳးထဲမွာပါမယ္ ထင္ပါတယ္။ အားလံုးကို ခင္မင္တယ္။ ခင္လြယ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ မ်ားေသာအားျဖင့္ စိတ္ခံစားခ်က္နဲ႔ ခင္တတ္တယ္။ ဘယ္လို စိတ္ခံစားခ်က္လဲ ဆိုေတာ့..ကၽြန္မ အရင္က မသိဘူး၊ မျမင္ဖူးတဲ႔လူတစ္ေယာက္ကို စေတြ႔ရင္ စိတ္ထဲမွာ ခင္ခ်င္စိတ္ေပၚလာတယ္။ ေပ်ာ္လာတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မနဲ႔ အဲဒီလူေတြဟာ ေတာ္ေတာ္ခင္မင္တဲ႔ သူေတြ ျဖစ္တတ္သြားပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ အတြက္ ကံေကာင္းျခင္း ယူလာေပးတဲ႔ သူမ်ိဳး ျဖစ္လာတတ္တယ္။ အဲ..တခါတေလက်ေတာ့လဲ ကၽြန္မ စသိတာနဲ႔ စိတ္ထဲမွာ စႏိုးစေႏွာက္နဲ႔ မခင္ခ်င္ေနဘူး။ စကားမေျပာခ်င္ေနဘူးဆိုရင္ ခင္မင္သြားၾကေပမဲ႔လည္း တေန႔ေန႔ တခ်ိန္ခ်ိန္က်ရင္ ကၽြန္မက ေကာင္းေကာင္း ဒုကၡေပးသြားတတ္ပါတယ္။ အနဲဆံုး စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တတ္ၾကပါတယ္။ဒါမ်ိဳးကို ကၽြန္မ အစက သတိမထားမိေပမဲ႔ ေနာက္ တိုက္ဆိုင္မွဳ႔ ေတြ မ်ားလာေတာ့ ကၽြန္မ လူေတြကို ခင္ရင္ အဲဒီလို စိတ္ထဲက ခံစားျပီးမွ ခင္တတ္ေတာ့တယ္။
အဟဲ..ဒါေပမဲ႔ လူလူခ်င္းပဲ ဟုတ္တယ္မလား။ ကၽြန္မ အားလံုးနဲ႔ ခင္ခင္မင္မင္ ရွိခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မက သိသိမသိသိ ရယ္ျပ ၊ ျပံဳးျပတတ္တယ္။ ( အဲ..မိန္းကေလးေတြကို ေျပာတာေနာ္။၊) အဲဒီထဲကမွ စကားေတြ ဘာေတြ ေျပာျဖစ္လာမွ အဲဒီခံစားခ်က္က ျဖစ္လာတတ္တာ။ တခါတေလက်ေတာ့ ျမင္ကတည္းက ခင္လို႔မရေနဘူး။ အဲဒီလိုခ်ိန္က်ေတာ့ လံုး၀ကို စကားမေျပာသလို၊ ဟန္ေဆာင္ျပီးလဲ ရယ္ျပံဳး မျပတတ္တာ အက်င့္လို ျဖစ္ေနျပန္ေရာ။
ခင္မိရင္ေတာ့ ကၽြန္မဘက္က သူတို႔လိုအပ္တာေလးကို တတ္ႏိုင္တာေလးဆို ကူညီေပးခ်င္တယ္။ ဟန္ေဆာင္ျခင္း ကင္းစြာနဲ႔ ခင္တယ္။ စိတ္ထဲမွာကို ႏွစ္နွစ္ကာကာခင္တယ္။ ခင္ျပီးရင္ မေမ႔တတ္ေတာ့ သလို ခြဲသြားမွာ မုန္းသြားမွာကိုလဲ ေၾကာက္တတ္ျပန္ေရာ။ ေနာက္ အတၱၾကီးလား ၊ ေလာဘၾကီးတာလား မသိေတာ့ဘူး။ ကၽြန္မ တအားခင္တဲ႔သူဆိုရင္ ကၽြန္မနဲ႔ ရွိေနရက္နဲ႔ သူမ်ားကို ဦးစားေပးတာ မလိုခ်င္ဘူး။ အမွန္က လံုး၀ မျဖစ္သင့္မွန္း သိပါတယ္။ စိတ္ထဲက ဒီလို ျဖစ္လာေတာ့လည္း ဘယ္တတ္ႏိုင္မွာလဲ။ စိတ္ဆိုးရင္ ဆိုးတယ္။ စိတ္ေကာက္ရင္ ေကာက္တယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္မ ေဖာ္ျပတယ္။ စိတ္ထဲ သိမ္းထားမယ္ေတာ့ မထင္နဲ႔။ ( ေကာင္းဘူးေနာ္။။ရိုက္ပစ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္ :)) )
အဟဲ.. ခင္လို႔ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာထဲ႔လိုက္တတ္ေတာ့ ေျပာခံရတဲ႔သူက အီသြားမွာပဲေနာ္။ ဆိုးလြန္းလို႔လဲ ဒဏ္မခံႏိုင္ေတာ့ပဲ ထြက္ေျပးခ်င္တဲ႔သူေတြ ရွိေနမွာပဲေနာ္။ အမယ္..ခ်စ္လို႔ ခင္လို႔ ဆိုးတာပါေနာ္။
(မွတ္ထားေနာ္..ကႏ ၱာရမိုးစက္မ်ားမွ မငံုက ခင္ရင္ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းေအာင္ ဂ်ီတိုက္တတ္၊ ဗိုလ္က်တတ္္တယ္ေနာ္..)
ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းရတာေတြ ကံေကာင္းပါတယ္။ အားလံုးက တကယ္ စိတ္ထဲက ခင္မင္တဲ႔ သူေတြနဲဲ႔ခ်ည္းေတြ႔တာကိုး။အခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္မကို ညီမတေယာက္လို (တခ်ိဳ႔ဆို ကၽြန္မထက္ငယ္ရက္သားနဲ႔ အၾကီးလုပ္ေနၾကတယ္) ဆိုးသမွ်ကို သည္းခံ ခ်စ္ေပးၾကရွာတဲ႔ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေက်းဇဴးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္မလဲ အရင္ကထက္စာရင္ အမ်ားၾကီး ေလ်ာ့လာပါျပီ။ တကယ္လို ကၽြန္မဆိုးတာေတြဟာ ထိခိုက္မွဳ႔ေတြ ျဖစ္သြားတယ္။ စိတ္ဆိုးစရာေတြ ျဖစ္သြားတယ္ဆိုရင္ ေတာင္းပန္တယ္ေနာ္။ ( သတင္းေကာင္းလို႔ ဖတ္ျပီး ေပ်ာ္သြားတဲ႔သူ ၊ ေျပာမဲ႔ သူေတြ ရွိေနလို႔ ထဲ႔ေရးလိုက္ပါတယ္။ :)) )
အဟတ္..ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ဆိုင္မဆိုင္ မသိေတာ့ပါဘူး။ စိတ္ထဲ အခုရွိေနတာေလးကို ခ်ေရးလိုက္တာ။ ကဲ ခင္ခ်င္ၾကေသးလား..ေျပာၾကဦး။။

3 comments:

Sein Lyan Tun said...

မငံုနဲ ့စိတ္ခ်င္တူတယ္ဗ်

ၾကယ္ျပာ said...

မငံုေရ ... နာမည္ေလးနဲ႔တင္ ခင္ခ်င္ေနတာ ... ဘီလုိလုပ္ရမလဲ ...

Welcome said...

စိတ္တူကုိယ္တူ တရြာသားခ်င္းမုိ႔
ခင္ခ်င္ပါတယ္။